2011

Falkenreck, C. & Wagner, R. (2011): The Impact of Perceived Innovativeness on Maintaining a Buyer-Seller Relationship in Health Care Markets: A Cross-Cultural Study. In: Journal of Marketing Management, Ausgabe/Number: 27, Vol. 3-4, Erscheinungsjahr/Year: 2011. Seiten/Pages: 225-242. [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

2010

Falkenreck, C. & Wagner, R. (2010): Impact of Direct Marketing Activities on Company Reputation Transfer Success: Empirical Evidence from Five Different Cultures. In: Corporate Reputation Review, Ausgabe/Number: 1, Vol. 13, Erscheinungsjahr/Year: 2010. Seiten/Pages: 20 - 37. [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

2009

Ontrup, J.; Ritter, H.; Scholz, S. & Wagner, R. (2009): Detecting, Assessing and Monitoring Relevant Topics in Virtual Information Environments. In: IEEE Transactions on Knowledge and Data Engineering, Ausgabe/Number: 3, Vol. 21, Erscheinungsjahr/Year: 2009. Seiten/Pages: 415 - 427. [BibTeX] [Endnote]

2007

Wagner, R. & Scholz, S. (2007): CI im Einsatz: Technologien zur Informationssuche, -bewertung und Aufbereitung. In: Information - Wissenschaft & Praxis, Ausgabe/Number: 6 - 7, Vol. 58, Erscheinungsjahr/Year: 2007. Seiten/Pages: 347 - 354. [BibTeX] [Endnote]

Wagner, R. (2007): Direktmarketing in Russland: Der Schlüssel zu den russischen Wachtumsmärkten. In: Direktmarketing Praxis, Vol. 5, Erscheinungsjahr/Year: 2007. Seiten/Pages: 16 - 17. [BibTeX] [Endnote]

2006

Wagner, R. & Beinke, K. S. (2006): Identifying Patterns of Customer Response to Price Endings. In: Journal of Product and Brand Management, Ausgabe/Number: 5, Vol. 15, Erscheinungsjahr/Year: 2006. Seiten/Pages: 341 - 351. [BibTeX] [Endnote]

2005

Decker, R.; Wagner, R. & Scholz, S. (2005): An Internet-Based Approach to Environmental Scanning in Marketing Planning. In: Marketing Intelligence and Planning, Ausgabe/Number: 2, Vol. 23, Erscheinungsjahr/Year: 2005. Seiten/Pages: 189 - 199. [BibTeX] [Endnote]

Wagner, R. (2005): Contemporary Marketing Practices in Russia. In: European Journal of Marketing, Ausgabe/Number: 1/2, Vol. 39, Erscheinungsjahr/Year: 2005. Seiten/Pages: 199 - 215. [BibTeX] [Endnote]

2003

Feldmann, M. & Wagner, R. (2003): Strukturieren mit Multitrees: Ein Fachkonzept zur verbesserten Navigation in Hypermedia. In: Wirtschaftsinformatik, Ausgabe/Number: 6, Vol. 45, Erscheinungsjahr/Year: 2003. Seiten/Pages: 589 - 598. [BibTeX] [Endnote]

2000

Wagner, R. & Decker, R. (2000): Remarks on the Behavioristic Analysis of Competitive Reactions. In: OR-Spektrum, Ausgabe/Number: 1, Vol. 22, Erscheinungsjahr/Year: 2000. Seiten/Pages: 97 - 116. [BibTeX] [Endnote]

1998

Decker, R.; Wagner, R. & Knauff, N. (1998): Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management. In: Marktforschung & Management, Ausgabe/Number: 5, Vol. 42, Erscheinungsjahr/Year: 1998. Seiten/Pages: 172 - 176. [BibTeX] [Endnote]

Wagner, R.; Temme, T. & Decker, R. (1998): Die Behandlung fehlender Werte in der angewandten Marktforschung. In: GfK Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, Ausgabe/Number: 4, Vol. 44, Erscheinungsjahr/Year: 1998. Seiten/Pages: 395 - 417. [BibTeX] [Endnote]

1997

Wagner, R. & Decker, R. (1997): Die Marktforschung als Hilfsmittel zur Bewältigung der Bäderkrise. In: Heilbad und Kurort, Ausgabe/Number: 5, Vol. 49, Erscheinungsjahr/Year: 1997. Seiten/Pages: 123 - 127. [BibTeX] [Endnote]