2009

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Manouchehri, S. & Winand, U. (2009): Health care 2.0: The use of Web 2.0 in health care. In: Handbook of Research on Web 2.0, 3.0 and X.0: Technologies, Business and Social Applications. Hrsg./Editors: Murugesan, S. Verlag/Publisher: IGI Global, Hershey, USA. Erscheinungsjahr/Year: 2009. [BibTeX] [Endnote]

2008

Bohl, O. & Manouchehri, S. (2008): Vertrauensaspekte beim Einsatz von Social Software. In: Wissen, Vernetzung, Virtualisierung. Hrsg./Editors: von Kortzfleisch, H. F. O. & Bohl, O. Verlag/Publisher: Eul Verlag, Lohmar/Köln. Erscheinungsjahr/Year: 2008. Seiten/Pages: 449-460. [BibTeX] [Endnote]

2007

Bohl, O.; Manouchehri, S.; Ammermueller, S. & Gerstheimer, O. (2007): Migration of mobile social networks. In: Proceedings of the IADIS International Conference, WWW/Internet 2007, Vial Real, Portugal. [BibTeX][Endnote]

Bohl, O.; Manouchehri, S.; Ammermueller, S. & Gerstheimer, O. (2007): Mobile social software - Potentials and limitations of enabling social networking. In: The Sixth International Conference on on the Management of Mobile Business. Proceedings of ICMB 2007, CD-Rom, Toronto. [BibTeX][Endnote]

Bohl, O.; Manouchehri, S. & Winand, U. (2007): Unternehmerische Wertschöpfung im Kontext des Web 2.0. Ausgabe/Number: 255, Verlag/Publisher: dpunkt.verlag. Erscheinungsjahr/Year: 2007. Seiten/Pages: 27-36. [BibTeX] [Endnote]

Web 2.0 Neue Perspektiven für Marketing und Medien : v. Kortzfleisch, H.; Mergel, I.; Manouchehri, S. & Schaarschmidt, M. (2007): Corporate Web 2.0 applications: Motives, organizational embeddedness and creativity. In: Web 2.0 Neue Perspektiven im E-Business, Web 2.0 Neue Perspektiven für Marketing und Medien . Hrsg./Editors: Walsh, G.; Hass, B. & Kilian, T. Verlag/Publisher: Springer Verlag, Berlin. Erscheinungsjahr/Year: 2007. Seiten/Pages: 73-90. [BibTeX] [Endnote]

2006

Leimeister, J. M.; Sidiras, P. & Krcmar, H. (2006): Exploring success factors of virtual communities: The perspectives of members and operators. In: Journal of Organizational Computing & Electronic Commerce (JoCEC), Ausgabe/Number: 3&4, Vol. 16, Verlag/Publisher: Lawrence Earlbaum. Erscheinungsjahr/Year: 2006. Seiten/Pages: 277-298. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

2005

Leimeister, J. M. & Krcmar, H. (2005): Evaluation of a systematic design for a virtual patient community. In: Journal of Computer-Mediated Communication (JCMC), Ausgabe/Number: 4, Vol. 10, Erscheinungsjahr/Year: 2005. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

2003

Leimeister, J. M. & Krcmar, H. (2003): Virtuelle Community: Begriffe, Technologien, Geschäftsmodelle. In: wisu - Das Wirtschaftsstudium, Ausgabe/Number: 5, Erscheinungsjahr/Year: 2003. Seiten/Pages: 659-668; 695. [BibTeX] [Endnote]