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Wagner, R. & Falkenreck, C. (2013 forthcoming): Do Customer Club Memberships really Enhance Reputation, Customer Satisfaction and Loyalty in B-to-B Relationships?. In: Proceedings of the 42nd EMAC Conference, Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World, Istanbul. [BibTeX][Endnote]

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Zulauf, K.; Wagner, R. & Oswald, A. W. (2013 forthcoming): Hierarchical Bayes Approach for Analyzing the Impact of Labeling on the Country of Origin Effect. In: Proceedings of the 42nd EMAC Conference, Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World, Istanbul. [BibTeX][Endnote]

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Wagner, R. (2013): Emotionen im Kundendialog: Mit System zur Kauflaune. Bonn
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Wagner, R. & Schwerdtfeger, J. (2012): Multiplikatoren-Marketing: Identifizierung von Key Influentials in sozialen Netzwerkwerken am Beispiel ''Weinbranche'' .
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Zulauf, K. & Wagner, R. (2012): Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?. Lissabon
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Zulauf, K. & Wagner, R. (2012): Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?. In: Proceedings of the 41st EMAC Conference, Marketing to Citizens: Going beyond Customers and Consumers, Lissabon. [Volltext]  [Kurzfassung] [BibTeX][Endnote]

2011

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Schneider, D. (2011): Englisch stiftet Verwirrung Professoren der Uni Kassel erklären das Sprach-Durcheinander im Einzelhandel. In: HNA, Erscheinungsjahr/Year: 2011. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

Wagner, R. & Falkenreck, C. (2011): Broadening the View on Customers` Propensity to Leave a Relationship. Colloquium Recht und Ökonomie der Universität Kassel
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Wagner, R. (2011): Integriertes Marketing: Der Kunde im Fokus. In: Acquisa, Ausgabe/Number: 12/2011, Erscheinungsjahr/Year: 2011. Seiten/Pages: 28-30. [Volltext] [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

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Wagner, R. (2009): Digitaler Vertrieb: Den Leser im Internet ansprechen Die neue Währung: Aufmerksamkeit. In: impresso Zeitschrift für Zeitschriftenmacher, Ausgabe/Number: 4/2009, Erscheinungsjahr/Year: 2009. Seiten/Pages: 42-46. [Volltext] [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]