2013 forthcoming

Other (parwoll2013forthcomingalgorithm)
Parwoll, M. & Wagner, R.
The PLS algorithm: A Silver Bullet for Fitting SEM in the Case of Missing Values?
2013 forthcoming

Inproceedings (wagner2013forthcomingcustomer)
Wagner, R. & Falkenreck, C.
Do Customer Club Memberships really Enhance Reputation, Customer Satisfaction and Loyalty in B-to-B Relationships?
2013 forthcoming

Incollection (wagner2013forthcomingunternehmen)
Wagner, R.
Vögele, S.; Gerdes, J. & Hesse, J. (ed.)
Unternehmen als Akteure und Objekte des Dialogs
Gabler, 2013 forthcoming, 59-72

Inproceedings (wagner2013hierarchical)
Zulauf, K.; Wagner, R. & Oswald, A. W.
Hierarchical Bayes Approach for Analyzing the Impact of Labeling on the Country of Origin Effect
2013 forthcoming

Conference (zulauf2013impact)
Zulauf, K. & Wagner, R.
The Impact of Issue Authority Allocation in Business Negotiations: Who Benefits from Post Negotiation Procedures?
2013 forthcoming

2013

Electronic (busch2013tipps)
Busch, U. & Wagner, R.
W&V, V. (ed.)
Tipps für Marken: Wie man Emotionen bei der Kaufentscheidung dirigiert
Verlag W&V, 2013

Conference (wagner2013emotionen)
Wagner, R.
Emotionen im Kundendialog: Mit System zur Kauflaune
2013

Conference (wagner2013systematical)
Wagner, R.
Systematical Surprise: Matching CI with the Customers‘ Perspective
2013

2012

Book (wagner2012contemporary)
Wagner, R.
Contemporary Direct Marketing in Russia - An Outside View and Implications for Developing Your Business
2012

Other (wagner2012kunden)
Wagner, R.
Kunden oder Fans? Enthusiastische Käufer erkennen und gewinnen
2012

Book (r2012lingua)
Wagner, R.
The New Lingua Franca of Marketing Communication: Design of Social Media
2012

Techreport (wagner2012multiplikatorenmarketing)
Wagner, R. & Schwerdtfeger, J.
Multiplikatoren-Marketing: Identifizierung von Key Influentials in sozialen Netzwerkwerken am Beispiel ''Weinbranche''
Siegfried Vögele Institut, 2012

Conference (zulauf2012power)
Zulauf, K. & Wagner, R.
Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?
2012

Inproceedings (zulauf2012power)
Zulauf, K. & Wagner, R.
Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?
2012, 1-7

2011

Inproceedings (HoKlWaP11)
Honsel, L.; Klaus, M. & Wagner, R.
University, E. C. (ed.)
Consumer Fanaticism: A Typology of Fans Related to Fan Motivation and Personality Traits
2011, 1-10

Article (WaPx11b)
Schneider, D.
HNA (ed.)
Englisch stiftet Verwirrung Professoren der Uni Kassel erklären das Sprach-Durcheinander im Einzelhandel
HNA, 2011

Conference (WaFaS11)
Wagner, R. & Falkenreck, C.
Broadening the View on Customers` Propensity to Leave a Relationship
2011

Article (WaPx11a)
Wagner, R.
Integriertes Marketing: Der Kunde im Fokus
Acquisa, 2011, 28-30

2009

Conference (KlWaS09)
Klaus, M. & Wagner, R.
Mavondo, F. & Ewing, M. (ed.)
Identifying Influential Communicator to gain "Consumer Insights" on Weblog Networks
2009

Article (WaPx09a)
Wagner, R.
Digitaler Vertrieb: Den Leser im Internet ansprechen Die neue Währung: Aufmerksamkeit
impresso Zeitschrift für Zeitschriftenmacher, 2009, 42-46