2011

Article (FaWaJ10)
Falkenreck, C. & Wagner, R.
Lindgreen, A.; Hingley, M. K. & Antioco, M. D. (ed.)
The Impact of Perceived Innovativeness on Maintaining a Buyer-Seller Relationship in Health Care Markets: A Cross-Cultural Study
Journal of Marketing Management, 2011, 3-4, 225-242

2010

Article (FaWaJ)
Falkenreck, C. & Wagner, R.
Impact of Direct Marketing Activities on Company Reputation Transfer Success: Empirical Evidence from Five Different Cultures
Corporate Reputation Review, 2010, 13, 20 - 37

2009

Article (OnRiScWaJ09)
Ontrup, J.; Ritter, H.; Scholz, S. & Wagner, R.
Detecting, Assessing and Monitoring Relevant Topics in Virtual Information Environments
IEEE Transactions on Knowledge and Data Engineering, 2009, 21, 415 - 427

2007

Article (WaScJ07)
Wagner, R. & Scholz, S.
CI im Einsatz: Technologien zur Informationssuche, -bewertung und Aufbereitung
Information - Wissenschaft & Praxis, 2007, 58, 347 - 354

Article (WaJ07)
Wagner, R.
Direktmarketing in Russland: Der Schlüssel zu den russischen Wachtumsmärkten
Direktmarketing Praxis, 2007, 5, 16 - 17

2006

Article (WaBeJ06)
Wagner, R. & Beinke, K. S.
Identifying Patterns of Customer Response to Price Endings
Journal of Product and Brand Management, 2006, 15, 341 - 351

2005

Article (DeWaScJ05)
Decker, R.; Wagner, R. & Scholz, S.
An Internet-Based Approach to Environmental Scanning in Marketing Planning
Marketing Intelligence and Planning, 2005, 23, 189 - 199

Article (WaJ05)
Wagner, R.
Contemporary Marketing Practices in Russia
European Journal of Marketing, 2005, 39, 199 - 215

2003

Article (FeWaJ03)
Feldmann, M. & Wagner, R.
Strukturieren mit Multitrees: Ein Fachkonzept zur verbesserten Navigation in Hypermedia
Wirtschaftsinformatik, 2003, 45, 589 - 598

2000

Article (WaDeJ00)
Wagner, R. & Decker, R.
Remarks on the Behavioristic Analysis of Competitive Reactions
OR-Spektrum, 2000, 22, 97 - 116

1998

Article (DeWaKnJ98)
Decker, R.; Wagner, R. & Knauff, N.
Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management
Marktforschung & Management, 1998, 42, 172 - 176

Article (WaTeDeJ98)
Wagner, R.; Temme, T. & Decker, R.
Die Behandlung fehlender Werte in der angewandten Marktforschung
GfK Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, 1998, 44, 395 - 417

1997

Article (WaDeJ97)
Wagner, R. & Decker, R.
Die Marktforschung als Hilfsmittel zur Bewältigung der Bäderkrise
Heilbad und Kurort, 1997, 49, 123 - 127