Of course we share! Testing Assumptions about Social Tagging Systems.
2014. cite arxiv:1401.0629.
Stephan Doerfel, Daniel Zoller, Philipp Singer, Thomas Niebler, Andreas Hotho und Markus Strohmaier.
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Artikel in Tagungsbänden

Leveraging Publication Metadata and Social Data into FolkRank for Scientific Publication Recommendation.
In: Proceedings of the 4th ACM RecSys workshop on Recommender systems and the social web, Reihe RSWeb '12, Seiten 9-16. ACM, New York, NY, USA, 2012.
Stephan Doerfel, Robert Jäschke, Andreas Hotho und Gerd Stumme.
[doi]  [Kurzfassung]  [BibTeX] 
Linked Data Games: Simulating Human Association with Linked Data.
In: M. Atzmüller, D. Benz, A. Hotho und G. Stumme (Herausgeber): Proceedings of LWA2010 - Workshop-Woche: Lernen, Wissen & Adaptivitaet. Kassel, Germany, 2010.
Jörn Hees, Thomas Roth-Berghofer und Andreas Dengel.
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Characterizing User Behavior in Online Social Networks.
In: Proceedings of the 9th ACM SIGCOMM Conference on Internet Measurement Conference, Reihe IMC '09, Seiten 49-62. ACM, New York, NY, USA, 2009.
Fabrcio Benevenuto, Tiago Rodrigues, Meeyoung Cha und Virglio Almeida.
[doi]  [Kurzfassung]  [BibTeX] 

Artikel in Zeitschriften

Sentiment Analysis of Twitter Data.
Entropy, 2009(June):17, 2009.
A Go, L Huang und R Bhayani.
[doi]  [BibTeX] 

Artikel in Tagungsbänden

Clustering by pattern similarity in large data sets..
In: M. J. Franklin, B. Moon und A. Ailamaki (Herausgeber): SIGMOD Conference, Seiten 394-405. ACM, 2002.
Haixun Wang, Wei Wang 0010, Jiong Yang und Philip S. Yu.
[doi]  [BibTeX]