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2013 forthcoming.
Moritz Parwoll und Ralf Wagner.
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Do Customer Club Memberships really Enhance Reputation, Customer Satisfaction and Loyalty in B-to-B Relationships?.
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Ralf Wagner und Christine Falkenreck.
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Unternehmen als Akteure und Objekte des Dialogs.
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Ralf Wagner.
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Hierarchical Bayes Approach for Analyzing the Impact of Labeling on the Country of Origin Effect.
In: Proceedings of the 42nd EMAC Conference, Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. Istanbul, 2013 forthcoming.
Katrin Zulauf, Ralf Wagner und Axel Wolfram Oswald.
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2013 forthcoming.
Katrin Zulauf und Ralf Wagner.
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Tipps für Marken: Wie man Emotionen bei der Kaufentscheidung dirigiert .
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Uli Busch und Ralf Wagner.
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Emotionen im Kundendialog: Mit System zur Kauflaune.
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Ralf Wagner.
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Systematical Surprise: Matching CI with the Customers‘ Perspective.
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Ralf Wagner.
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Contemporary Direct Marketing in Russia - An Outside View and Implications for Developing Your Business.
2012.
R. Wagner.
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Kunden oder Fans? Enthusiastische Käufer erkennen und gewinnen.
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R. Wagner.
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The New Lingua Franca of Marketing Communication: Design of Social Media.
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R. Wagner.
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Multiplikatoren-Marketing: Identifizierung von Key Influentials in sozialen Netzwerkwerken am Beispiel ''Weinbranche'' .
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Ralf Wagner und Jörg Schwerdtfeger.
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Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?.
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Katrin Zulauf und Ralf Wagner.
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Power Shift Paradox in Retailer-Manufacturer Negotiations: How to Take Advantage of the Channel Power Shift?.
In: Proceedings of the 41st EMAC Conference, Marketing to Citizens: Going beyond Customers and Consumers, Seiten 1-7. Lissabon, 2012.
Katrin Zulauf und Ralf Wagner.
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Consumer Fanaticism: A Typology of Fans Related to Fan Motivation and Personality Traits.
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Lars Honsel, Martin Klaus und Ralf Wagner.
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Englisch stiftet Verwirrung Professoren der Uni Kassel erklären das Sprach-Durcheinander im Einzelhandel.
HNA, 2011.
Daniel Schneider.
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Broadening the View on Customers` Propensity to Leave a Relationship.
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Ralf Wagner und Christine Falkenreck.
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Integriertes Marketing: Der Kunde im Fokus.
Acquisa(12/2011):28-30, 2011.
Ralf Wagner.
[doi]  [Kurzfassung]  [BibTeX] 
Identifying Influential Communicator to gain "Consumer Insights" on Weblog Networks.
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Martin Klaus und Ralf Wagner.
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Digitaler Vertrieb: Den Leser im Internet ansprechen Die neue Währung: Aufmerksamkeit.
impresso Zeitschrift für Zeitschriftenmacher(4/2009):42-46, 2009.
Ralf Wagner.
[doi]  [Kurzfassung]  [BibTeX]