Atzmueller, M.; Benz, D.; Doerfel, S.; Hotho, A.; Jäschke, R.; Macek, B. E.; Mitzlaff, F.; Scholz, C. & Stumme, G.: Enhancing Social Interactions at Conferences. In: Information Technology 53 (2011), Nr. 3, S. 101-107
[Volltext]

Balby Marinho, L.; Nanopoulos, A.; Schmidt-Thieme, L.; Jäschke, R.; Hotho, A.; Stumme, G. & Symeonidis, P.: Social Tagging Recommender Systems. In: Ricci, F.; Rokach, L.; Shapira, B. & Kantor, P. B. (Hrsg.): Recommender Systems Handbook. New York: Springer, 2011, S. 615-644
[Volltext]

Burke, R.; Gemmell, J.; Hotho, A. & Jäschke, R.: Recommendation in the Social Web. In: AI Magazine 32 (2011), Nr. 3, S. 46-56
[Volltext]

Illig, J.; Hotho, A.; Jäschke, R. & Stumme, G.: A Comparison of Content-Based Tag Recommendations in Folksonomy Systems. In: Wolff, K. E.; Palchunov, D. E.; Zagoruiko, N. G. & Andelfinger, U. (Hrsg.): Knowledge Processing and Data Analysis. Berlin/Heidelberg: Springer, 2011 (Lecture Notes in Computer Science 6581), S. 136-149
[Volltext]

Jäschke, R.: Formal Concept Analysis and Tag Recommendations in Collaborative Tagging Systems. Heidelberg, Germany: Akademische Verlagsgesellschaft AKA, 2011 (Dissertationen zur Künstlichen Intelligenz 332)
[Volltext]

Navarro Bullock, B.; Jäschke, R. & Hotho, A.: Tagging data as implicit feedback for learning-to-rank. Proceedings of the ACM WebSci Conference. New York, NY, USA: 2011, S. 1-4
[Volltext]

Formal Concept Analysis. Lecture Notes in Artificial Intelligence Berlin/Heidelberg, 2011
[Volltext]