J
([2017]): Early language learning : complexity and mixed methods. Erscheinungsjahr/Year: [2017]. Verlag/Publisher: Multilingual Matters, Bristol. [Volltext] [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

Khosravi, S. K. (2017): SYMMETRICAL AND ASYMMETRICAL SCAFFOLDING IN ENGLISH READING COMPREHENSION OF IRANIAN EFL LEARNERS.
[Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

Rodgers, E. (2017): Scaffolding Word Solving While Reading: New Research Insights.
[Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

Smit, N.; Van de Grift, W.; De Bot, K. & Jansen, E. (2017): A classroom observation tool for scaffolding reading comprehension.
[Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

J
Bhooth, A.; Azman, H. & Ismail, K. (2014): The Role of the L1 as a Scaffolding Tool in the EFL Reading Classroom. In: Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 118, Erscheinungsjahr/Year: 2014. [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

Ghafar Samar, R. & Dehqan, M. (2013): Sociocultural theory and reading comprehension: The scaffolding of readers in an EFL context.
[Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

J
Ghafar Samar, R. & Dehqan, M. (2013): Sociocultural theory and reading comprehension: The scaffolding of readers in an EFL context. In: International Journal of Research Studies in Language Learning, Vol 2, Iss 3, Pp 67-80 (2013), Ausgabe/Number: 3, Vol. 2, Erscheinungsjahr/Year: 2013. [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

J
(2012): Englisch : Didaktik für die Grundschule. 1. Aufl.. Aufl./Vol.. Erscheinungsjahr/Year: 2012. Verlag/Publisher: Cornelsen, Berlin. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

J
(2012): Fortschritte im frühen Fremdsprachenlernen : ausgewählte Tagungsbeiträge, Eichstätt 2011. Erscheinungsjahr/Year: 2012. Verlag/Publisher: Domino-Verl., München. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

J
Legutke, M.; Müller-Hartmann, A. & Schocker-von Ditfurth, M. (Hrsg.) (2012): Teaching English in the primary school. 4. Aufl.. Aufl./Vol.. Erscheinungsjahr/Year: 2012. Verlag/Publisher: Klett Lerntraining, Stuttgart. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

J
Vandergrift, L. & Goh, C. C. M. (Hrsg.) (2012): Teaching and learning second language listening. Erscheinungsjahr/Year: 2012. Verlag/Publisher: Routledge, New York and London. [BibTeX] [Endnote]

J
(2011): Handbook of research in second language teaching and learning, Vol. 2
. Erscheinungsjahr/Year: 2011. Verlag/Publisher: Routledge, New York. [BibTeX] [Endnote]

McKenzie, L. D. (2011): Scaffolding English Language Learners' Reading Performance.
[Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

J
Pinter, A. (Hrsg.) (2011): Children learning second languages. Erscheinungsjahr/Year: 2011. Verlag/Publisher: Palgrave Macmillan, Basingstoke ˜[u.a.]œ. [Volltext] [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

Sheen, Y. & Ellis, R. (2011): Corrective feedback in language teaching.
[BibTeX] [Endnote]

J
Curtain, H. A. & Dahlberg, C. A. (Hrsg.) (2010): Languages and children - making the match : new languages for young learners ; grades K-8. 4. ed.. Aufl./Vol.. Erscheinungsjahr/Year: 2010. Verlag/Publisher: Pearson, Boston ˜[u.a.]œ. [Kurzfassung] [BibTeX] [Endnote]

J
Elsner, D. (Hrsg.) (2010): Englisch in der Grundschule unterrichten : Grundlagen, Methoden, Praxisbeispiele. 1. Aufl.. Aufl./Vol.. Erscheinungsjahr/Year: 2010. Verlag/Publisher: Oldenbourg, München. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

J
Pinter, A. (Hrsg.) (2006): Teaching young language learners. Erscheinungsjahr/Year: 2006. Verlag/Publisher: Oxford Univ. Press, Oxford ˜[u.a.]œ. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]

J
Thornbury, S. (Hrsg.) (2005): How to teach speaking. Erscheinungsjahr/Year: 2005. Verlag/Publisher: Pearson, Harlow. [BibTeX] [Endnote]

J
Weskamp, R. (Hrsg.) (2003): Fremdsprachenunterricht entwickeln : Grundschule - Sekundarstufe I - Gymnasiale Oberstufe. Erscheinungsjahr/Year: 2003. Verlag/Publisher: Schroedel ˜[u.a.]œ, Hannover. [Volltext] [BibTeX] [Endnote]